Сучасний вчитель – це навіть не два в одному.

 

Сучасний вчитель –

це викладач, психолог, психотерапевт, продавець, маркетолог, фрілансер, блогер.

 

Розмова з учнем Павліком* (вигадане імя)

– Ой, а я не зможу до Вас прийти в понеділок.

– А чому?

– Я йду до іншої вчительки на урок.

– Теж до вчительки англійської мови?

– Так. Ми з нею робимо домашні завдання.

 

Розмова з мамою Павліка

– Добрий день.

– Добрий день.

– Ми з Павліком вже закінчуємо книжку. Далі потрібно придбати сучасний комплекс (підручник + зошит).

– А для чого нам його купувати, він ще тої книжки не вивчив!

– Моя мета – не вивчити книжку з Павліком, а ознайомити з поняттям іноземної мови, навчити елементарним фразам та коротким діалогам, читати невеликі тексти, вміти сказати граматично правильно короткі речення. Підручник, який ми закінчуємо дав нам хорошу базу, а далі нам треба повторити матеріал та нарощувати нові знання. Як вчитель з досвідом, я рекомендую Вам ось цей підручник.

– Ну, не знаю. Ми, мабуть, не будемо його купувати…

– А як я маю працювати з Павліком далі?

– То Ви візьміть той підручник, що в школі та й займайтеся по ньому.

– Ні, я так не працюю. За шкільним підручником я йти не буду. Оскільки я маю навчити дитину, я знаю як це зробити і в мене достатньо досвіду та знань для цього.

– Ну, тоді хай відпочине!

– Звісно, нехай відпочине.

 

На цьому наша співпраця з Павліком закінчилася.

З Павліком взагалі було складно займатися. От є такі діти, після яких ти – як вижатий лимон, наче нічого страшного чи поганого вони не роблять, але краще три ЗНОшника підряд ніж один такий як Павлік.

Думаю, Ви мене розумієте?

Ця історія мене багато чого навчила і я не просто Вам тут все це розповідаю.

Моя ціль – це озброїти Вас усіма необхідними інструментами в роботі викладача англійської мови, і не лише знаннями мови, а й дечим іншим, не менш вагомим в роботі кожного сучасного вчителя нашого часу. Щоб Ви знали, що сказати,  як правильно відповісти на запитання, як вчасно сказати «НІ» і цим самим полегшити собі життя.

1) це спілкування з батьками учнів. Як не крути, але – це важливо, це – потрібно і це – приносить результати. Раніше я абсолютно не звертала на це уваги, мені здавалося, що все само собою зрозуміло. Але зараз я з впевненістю можу сказати, що це не так.

2) чітка позиція свого методу навчання дитини та позиціонування себе як кваліфікованого спеціаліста. Якщо комусь не подобається мій метод навчання та мої засоби для навчання, вперед до інших викладачів! Благо, вчителі та репетитори англійської мови на кожному кроці!

3) усвідомити свою цінність та ціну. Ви – вчитель, Ви – головний в цій «кухні». Ви керуєте усім процесом навчання і берете відповідальність за результат. А коли хтось втручається у Вашу «кухню» і вказує Вам як правильно варити борщ і які продукти для цього обирати, то вже нехай стає сам та й варить той борщ! Чого ж прийшов на мою територію та вказуєш як мені робити  ту чи іншу справу? Бери тай роби сам або сама! Або знайди когось іншого, хто буде виконувати всі твої порада та забаганки.

Отже, цінність кожного вчителя – це його унікальність, це його дієві методи роботи та засоби, які приносять і результат, і задоволення від процесу навчання! І якщо комусь не подобаються ваші методи роботи або якого кольору стіни у вашому кабінеті, це – НЕ ВАШ КЛІЄНТ! З таким потрібно прощатися і якнайшвидше!

4) я сказала «НІ»! Ви навіть не уявляєте як це важко навчитися робити! Говорити «НІ» людям, яким раніше ви не могли відмовити! Говорити «НІ» учням, батькам учнів, колегам, кумам, родичам, чоловікові і т.д.!

Тут важливо зрозуміти, що коли Ви комусь кажете «НІ», то собі Ви кажете «ТАК»!

Я собі сказала «ТАК» в даній історії з Павліком!

 

Що мені вдалося?

  • перестала бути «вижатим лимоном»,

 

  • я звільнила себе від незрозумілої подвійної відповідальності за навчання англійської (адже в дитини було ДВА репетитора, один з яких навчав, а інший – повністю нівелював роботу першого, оскільки «тупо» виконував шкільну «домашку» – то про яку відповідальність за результат тут може йти мова?!),

 

  • я звільнила себе від порожніх балачок з мамою Павліка та тратою свого часу на роз’яснення,

 

  • я навчилася відмовляти людям (раніше я цього не могла і не вміла робити, і тому трішки мені це «вилазило боком»).

 

АЛЕ

З відмовою Павліку, в мене появилося вікно в розкладі, адже Павлік ходив до початкової школи і ну дуже гармонійно вписувався в мій розклад на той час. Я трішки хвилювася за те, що пропадає година. Але Ви не повірите, я відпустила цю ситуацію від себе. Написала для себе всі «ЗА» і «ПРОТИ» і прийняла правильне рішення!

Згодом, на місце Павліка прийшли як мінімум ще 3 учні, яких влаштовував час навчання, мої методи і підручники, якими я користуюся!

 

Якщо Ви не хочете

  • все життя працювати ось з такими Павліками,

 

  • спілкуватися з їхніми мамами,

 

  • бути «вижатими лимонами» після занять,

 

  • щоб Вам вказували як «варити борщ» на Вашій кухні та які інгредієнти додавати?

 

Якщо Ви бажаєте

  • Працювати лише з учнями, які «підходять» Вам (можливо на якомусь енергетичному рівні чи ще з якихось інших причин). Я не кажу, що це якісь не такі учні! Зовсім НІ! Просто такі як Павліки не підходять Вам, не комфортно працювати і результату бажаного не буде. Дуже часто, такі Павліки працюють з іншими вчителями і в них все ладнається і все гаразд. Просто це не Ваш учень, от і все, і ніхто в цьому не винний, ні ВИ, ні Павлік)

 

  • Чітко усвідомлювати яку цінність Ви приносите Вашим учням і лише вдосконалювати та постійно покращувати свою власну методику викладання (кожен вчитель – унікальний, специфічний та неповторний)

 

  • Отримувати насолоду від роботи і приходити додому з гарним настроєм

 

  • Хочете здобути віру в себе, в свої можливості та знання, в ефективність свого власного методу навчання

 

  • Навчитися сказати «НІ» іншим, та сказати «ТАК» собі!

 

WELCOME

до нашої спільноті вчителів, учасників авторського онлайн курсу для викладачів

«Як підготувати учнів до ЗНО з англійської мови»

Саме завдяки порадам і фішкам, яких я навчаю на даному курсі і якими я користуюся в першу чергу, мені вдалося вирішити ситуацію з Павліком!

Таких та інших ситуацій в нашому житті та роботі насправді дуже багато,  і я не можу сказати, що матеріали мого курсу – це панацея від всього на світі! Ні!

Але я з впевненістю, на 100%, можу сміливо запевнити, що маючи чіткий алгоритм поведінки в тій чи іншій ситуації, Ви точно зможете завчасно зреагувати та виграти в будь-якій ситуації!

Ви ще не з нами??????

Тоді швиденько переходьте за цим лінком, ознайомлюйтесь з деталями курсу і вперед, до ЗІРОК!

Ми стартуємо вже 28 вересня!

Тому не гайте часу!

Учасників стає все більше і більше і мене це дуже радує та тішить!

Встигніть і Ви зайняти своє місце під сонцем!

 

 

Share Button